.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به مناسبت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
اینجانب بر خود فرض می دانم این پیروزی حماسی و بزرگ و ماندگار در تاریخ کشورمان را به کلیه آحاد جامعه و علی الخصوص صنعت کاران، معدن کاران ، تجار و بازرگانان و اصناف عزیز که با حضور خود دوباره رأی اعتماد به دولت تدبیر و امید داده اند را تبریک عرض نمایم.

شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی و انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی تبریک گفتپیام دکتر محمدپور به مناسبت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری


29 اردیبهشت ماه سال 1396 یقیناً برای همیشه در تاریخ کهن و پربار ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

آنجا که مردم عزیزمان در اقصی نقاط کشور برای سرنوشت خود و نسل های آینده به پای صندوق های رأی آمده و علیرغم تمامی القائاتی که در طول چند ماه گذشته و بالاخص در ایام انتخابات از سوی برخی ها شده بود نشان دادند با درایت و شناخت عمیق طرفدار عقلانیت و تدبیر بوده و هیچ گاه گول شعارهایی عوام پسندانه را نخواهند خورد.

یقیناً این انتخابات و نتیجه بسیار خیره کننده آن فصل جدیدی را در تاریخ سیاسی کشورمان خواهد گشود. فصلی که بالاتر از برد و باخت های رایج انتخاباتی بوده و نشان دهنده راه و شیوه ملت ایران برای ادامه مسیر و دستیابی به قله های رفیع پیشرفت در ابعاد سیاسی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خواهد بود.

همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند قطعاً پیروز اصلی این انتخابات ملت شریف ایران هستند صرف نظر از آن که چه کاندیدایی را اصلح می دانستند. اما هیچ گاه از یادمان نخواهد رفت اقلیتی بسیار محدود که با تمامیت خواهی و دروغ پردازی جهت دستیابی به قدرت ، اخلاق را زیر پا گذاشته و منافع شخصی و جناحی خود را بر منافع ملی ترجیح دادند،این بی مهری ها را فراموش نکرده ، اما همه ی آنان را می بخشیم . خداوند همه مارا مشمول رحمت واسعه خود نماید.

  به همه نقدهایی که دلسوزانه جهت اصلاح اوضاع در طول رقابت های انتخاباتی مطرح گردید، احترام گذاشته و تلاش نماییم تا از آنها به عنوان یک فرصت برای بهبود شرائط معیشت مردم استفاده نماییم.

اینجانب بر خود فرض می دانم این پیروزی حماسی و بزرگ و ماندگار در تاریخ کشورمان را به کلیه آحاد جامعه و علی الخصوص صنعت کاران، معدن کاران ، تجار و بازرگانان و اصناف عزیز که با حضور خود دوباره رأی اعتماد به دولت تدبیر و امید داده اند را تبریک عرض نمایم و برای رئیس جمهور منتخب در عمل به عهد و پیمان و وعده های بزرگ و اصیلی که به ملت بزرگ ایران داده اند، توفیق روز افزون مسئلت نمایم .

محمد محمدپور عمران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.